Heej <3

Clara här!!!

idag var jag och Emma i stan för vi skulle kolla på en halsduk men de gick åtskogen för den var typ slut och vi har typ varit i hela stan och letat men den fanns inte "/

sen var vi inne på PUB, jag köpte en foundation och Emma köpte ett puder.
när vi skulle hem så åkte vi tåget och sen i karlberg hoppade massa aik:are och dif:are som skulle åka en station så jag och Emma stog längst in vid dörrn och vi stog typ stilla i en kvart för alla dom stog typ och hoppade o skrek och de var så himmla varmt... sen när vi kom till nästa station skulle dom av och jag och Emma stog ju vid dörren så nar dom öppnade dörrarna så fick man ju springa ut föratt man inte skulle bli ner trampad!! så himmla jobbigt!!!

seeU <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0